Onsdag.

Blev ingen bio igår, utan vi köpte mat och hyrde "I am legend" som inte alls var så bra som jag trodde. Men nästa gång är det min tur att välja och då blir det förhoppningsvis bättre,haha!

Älskling har gått för att luncha med sin kusin innan han drar till jobbet och jag har myst omkring hela morgonen och inte gjort någon vettigt alls - skönt!
Men nu ska jag röra på mig lite, ska möta Marielle för en sen lunch om ett par timmar, men först har jag ett annat ärende!



Jag älskar den här underbara saken från Bondelid. Så söt och romantisk :)

Postat av: camilla

Haha så du köpte den iallafall? När gjorde du de?

Den passar dig verkligen :)

2008-07-09 @ 17:46:36
Postat av: Frida

söt :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback