Kissing your shoes goodnight...

Tråkiga nyheter! Jag som var så duktig, hade fotat och förberett ett inlägg häromdagen, men så slog jag på datorn och inget hände. Den är/var TOTALT död! Sjukt irriterande, så därför har det varit lite tyst nu:) Men nu så har älsklingens dator tagit plats här och min har skickats iväg på reparation. Hoppas det går fort! Nu fortsätter jag i alla fall bloggandet! :)

Idag har vi varit lite på stan, lämnat in datorn och kikat runt. Nu ska vi snart äta lax och färskpotatis, mums!






 










Min snygga nyckelring på jobbnyckeln - en liten pumasneaker- och en av de sjukt snygga kartongerna från Bronx.

Postat av: Cookie - Alexandra

Cool nyckelring! Vart har du köpt den?


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback