Shoppat.

Idag efter jobbet träffade jag Ida för en mysig söndagsfika. Jag är riktigt sugen på en rejäl tjejkväll, som på gamla tider, med höga klackar, drinkar och skvaller! Gumman,vi måste få till det snart!

Jag har inga pengar, men har ändå lyckats införskaffa detta under helgen. Den rosa klänningen har jag provat när den var till fullt pris men tänkte att användningstillfällena skulle bli för få för priset. Men tja, 29:- kändes mer okej,haha. Även den snygga necessären från Makeupstore har jag kollat på innan rean, och nu gav jag en hundring för den. Snygg och med stora,bra fack.
Vågtången rekommenderade min kära syster mig sist vi var ute och hon hade så fint hår. Mycket snabbare och enklare än att stå med locktång och blir jättefint resultat! En annan sak som både min syster och Ida talar gott om är silkesdropparna från Biosilk. Båda prisar produkten helst oberoende av varandra, så det kanske är något värt att testa i alla fall? Egentligen för dyrt för mig men...hm. Får se.






Nu blir det ingefärste och film, är ensam ikväll så jag får se på vad jag vill,hihi.



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback