Seg morgon...

God morgon!
Vaknade för en halvtimme sen, siter och dricker & ser ut genom fönstret. Välkommen höst liksom..haha. Men jag ser faktiskt fram emot hösten- den här sommaren har inte varit sådär fantastisk för min del. Har lyckats jobba varenda solig dag(ledig de regniga) och inte kunnat umgås så mycket med mina vänner och pojkvän eftersom de alla jobbar "fel".Men men :) Och tänkt alla stora gosiga tröjor och snygga stövlar man kommer få uppdatera garderoben med, vi har fått in massor av snygga höst/vinterskor på DNA som jag längtar till att vi tar ut.

Igår lagade älskling middag till mig och vi såg  "One missed call". Perfekt skräckfilmsväder men den var inte så läskig tyvärr...Den japanska var mycket bättre.



Det är ingen brådska att komma igång idag, inget väder att ta vara på och jag börjar inte jobba förrän halv tre. Så det blir nog en kopp till kaffe...:)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback