Pust.

Pust vilken dag. Kanske inte det smartaste att börja terminen med två sega föreläsningar på samma dag! Så mellan 9.00 och 11.30 var det föreläsning, sen åt jag lunch med ett par tjejer (ärtsoppa och pannkakor- hur längesen var inte det?) och sen föreläsning igen mellan 13.00 & 15.00. Därimellan smet jag iväg för att träffa tjejen som skulle sälja böckerna till mig och det gick bra. Såklart inte det roligaste att slösa en tusenlapp på men får lov att sälja dem vidare efter kursens gång. Efter sista föreläsningen jäktade jag iväg till Farsta Centrum för att träffa Lisa som lånade ut böcker till mig till en kurs för läääängesen. Känns skönt att äntligen ha fått återlämna dom,haha.
Jag har typ sjukt mycket att plugga och jag känner mig ganska lost för tillfället. Tack och lov verkar jag inte vara ensam om det, de flesta jag har pratat med känner likadant för den här kursen. Förhoppningsvis lättar det när jag väl kommer in i det. Det verkar ju vara intressant innehåll i kursen, det är bara upplägget jag är lite kritisk mot.



Något som gjorde mig glad idag var att få komma hem och älskling hade diskat hela stora disken fast det var min diskdag. Jo,vi måste ha ett sånt system eftersom vi båda AVSKYR att diska och det lätt bildas stora berg,haha.. Så nu ska jag göra lasagne och försöka börja läsa kurslitteraturen. Pust igen.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback