Ikea.

Vilken mysig helg! I lördags morse åkte jag hem till pappa, Johanna och Ellen och kom hem vid fyra idag. Har haft jätetrevligt,var som gamla goda tider,haha. Planerna var från början att bada men självklart kom regnet lagom till min lediga helg. Trött man blir!

Idag var vi på IKEA och jag köpte en massa galgar och lite smått till lägenheten. Är tufft att bo två personer på 24 kvm så det gäller att tänka till med allt. Jag har ägnat hela eftermiddagen och kvällen till att städa och ordna här hemma,fixat i garderoberna, renbäddat, köpt blommor och rensat. Känns så skönt och ska bli kul att se älsklings min när han kommer hem om en timme! :)


                         


Nu sitter jag och kollar på en film på femman och ska måla naglarna rosa!

Postat av: Johanna

Vad kul att du har börjat med bloggen igen!!!!!!

Camilla ska komma hit och hälsa på snart-ska bli så kul att få se henne igen.Vi ser verkligen framemot torsdag med spänning :)Puss o Kram

2008-08-04 @ 17:34:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback