Seg dag!

Åh hej och hå vilken lång dag! Vad fort man vänjer sig vid korta skolbesök,haha. Idag har jag varit i skolan från nio till fyra. Första halvan av dagen spenderade jag med SA-gruppen för att ha litteraturseminarie + förbereda inför de sokratiska samtal som vi ska hålla i på fredag. Sedan lunch och  jordens mest sega tre timmars-föreläsning. Jag såg tre personer sitta och sova vid olika tillfällen och jag höll definitivt på att bli en av dom,haha. Lite halvjobbigt är att föreläsaren är författaren av nästa bok jag ska läsa..ser inte fram emot det.

Men inget mer plugg idag, nu ska jag njuta av nya Veckorevyn och en bra tevekväll (Idol + Desperate Housewives).


Postat av: Debbie

Hahaha.. det där känner jag igen :D vem var föreläsaren?

Postat av: Debbie

Ahaa! Har några vänner som läser den kursen, fast andra året.. ni kommer få ha lite träslöjd sen vet jag! Jag befinner mig i O-huset (bilden) och B-huset (träslöjden) eftersom jag läser min inriktning :)

2007-09-18 @ 18:51:50
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Debbie

Hahahaha, misstänkte det. Han e sjuuukt sövande. Rutger däremot, shit vilken skön människa! Har honom som handledare i Farsta under VFU, så sjukt roliga föreläsningar :D Kul att du trivs iaf :D Jag älskar LHS, har superroligt varje dag :) Speciellt nu när jag slipper alla Hartman-liknande böcker och får ägna mig åt inriktningen som fick mig att söka in the first place :)

2007-09-18 @ 19:44:35
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback