Nyp- Ellen!

image957
Det gick jättebra att vara barnvakt igår. Jag vet inte om det är Ellens sätt att visa kärlek med ett antal nyp fick jag mig också...och jag lovar,hennes nypor är riktigt hårda!

Idag har jag lett ett sokratiskt samtal helt själv och det gick jättebra. Himla roligt är det också! Jag och åtta tjejer till ur klassen gick och fikade efteråt & bokade in en klassträff nästa fredag. Ska blir så tråkigt att splittras när nästa kurs börjar. Men ska bli så roligt att få komma ut på praktik, speciellt nu när jag fått reda på att jag hamnat i mitt förstahandsval, Norrmalm!

 Nu ska jag snart iväg och äta sushi med min Patrik och sen rusha hem till Grey's!

Postat av: Karin

Jag bara måste fråga, har läst det så många gånger i din blogg nu... Vad är ett sokratiskt samtal?? :)
Och såna där barnnypor är verkligen inte och leka med, det kan klämma till rejält!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback