Planen.

Okej,det är nu bokat party ikväll.  Gruppern ska jag möta halv fem vid Vasaparken och vi lär väl inte vara klara förrän kl sex. Ska möta Ida halv nio vid Fridhemsplan. På två och en halv timme ska jag alltså hinna åka hem, göra mig iordning, äta middag och åka tillbaka. Haha,det går inte ihop. Tar ju iaf fyrtio min att åka hem därifrån.

Så det blir möte med gruppen och därefter middag på K-gatan. Tar med mig min lila bag fylld med vad som behövs för att förvandlas till partyprinsessa,haha. Sedan tar jag mig på nåra minuter till Ida, som jag för övrigt inte sett på ett tag. Lär bli en hel del skvaller och drinkar! Lovely!

image1004image1005

Igår satt jag och knåpade med hemmagjord sk fransk manikyr. Gick sådär, himla svårt att få det jämnt!
Nu ska jag göra lite lunch. Ciao!



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback