Finally!

Och så är Internet igång även det. Nu är allt som det ska igen,haha...!

Troligtvis kommer bloggen gå lite ifrån mode(vilket den iofs redan gjort i rätt stor bredd) till att handla om vad som händer i mitt liv. På bara ett par månader har jag gått från zombie på serviceboendet där jag gör allt i sömnen av vana till att jag verkligen startat mitt liv, jag har en egen lägenhet och ska om en månad få börja skolan. Just nu känns allt toppenbra. Jag sitter här hemma och känner att jag verkligen trivs, det är verkligen mitt hem detta. Jag har inrett precis som jag vill, har det jag vill ha i kylen, och alla som entrar dörren är det jag som bjudit in.
Det är nu allt börjar!



Ikväll kommer min kompis Magnus över och tittar på film, skräck of course,det är ju ändå fredagen den 13,hihi.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback