Festkväll!

Idag på lunchen följde jag med Marielle på läkarbesök så lunchen i form utav kebab intogs på tunnelbanan..det stressmomentet gjorde att jag hade lite småont i magen resten av dagen,men nu börjar det släppa...Ikväll är det party inplanerat med min partykompis mådde inte bra tidigare idag,så vi får se vad som händer..annars får jag nödringa hela listan för jag ska ut ikväll,haha!

84685-381

Äntligen lyckades jag få ett litet leende på bild. Helt klart dagens sötaste :)




..and party it is!

84685-383 84685-382

Fick önskemål med fler ansiktsbilder till mina "dagens outfit". Min kamera funkar inte så utan tar så gärna och lägger hela blixten i mitt ansikte. Men här gott folk bjussar jag på två "very-redy to partey-pic",haha!
Vita klänningen, svarta strumpbyxor, axelväska från Mexico och stövlar från Wedins.

Ha en underbar kväll,alla ni söta!

Postat av: Angelica

Vilken frilla! Supersöt! :)

Postat av: Anonym

du är så söt malin!

2007-02-18 @ 13:36:56
Postat av: camilla

du är så söt malin!

2007-02-18 @ 13:37:53
Postat av: Hanna

sött!

2007-02-24 @ 18:31:52
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback