Hata CSN.

image1045image1047
image1048
Mina två underbara familjer och världens gosigaste bebis på sin första julafton.

Så var julen över för denna gången! Rätt skönt, jag har ju bara jobbat och inte haft nån direkt julkänsla. Även om jag firat efter jobbet har jag varit så trött att jag slocknat rätt tidigt hela veckan. Fick jättefina presenter, mest pengar och presentkort vilket alltid går hem! Men även den rosa mixern jag velat ha och lite småtjox.

Imorgon är det äntligen fredag och jag ska vara ledig i helgen. Mysa med älsklingen, har fått lämna honom tidigt alldeles för många mornar nu. Behöver få vakna upp bredvid honom & få ligga kvar.

Som en liten parentes är jag sjukt irriterad och arg på CSN, jag har fortfarande inte fått studiemedlet. Varför? Och när hade dom tänkt att jag ska betala hyran? Nej,jag kommer svälta och bli vräkt. Hemskt att inte kunna få vara ute i mellandagsrean och shoppa, utan tvingas köpa mat & betala räkningar för julklappspengarna. Ibland önskar jag att jag bodde hemma fortfarande och idag är ett sådant tillfälle. Varför flytta när man ska plugga? Men sen inser jag hur bra jag ändå har det och hur konstigt det skulle kännas att som vuxen bo hemma hos föräldrarna...så jaja. Förhoppningsvis får jag väl pengarna snart..ska ringa imorgon.

Postat av: Anonym

Tjena , alla drömmar vi om något här i livet , vad är din dröm ? svara gärna på min blogg för jag vill gärna veta


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback