Gubbidiotfan!

Usch, jag blir verkligen inte ofta arg. Lite sur, ledsen visst..men nu skulle jag vilja ha något att slå på, skrika på.

Skulle in o äta med Marielle på lunchen idag och orkade inte släpa på väskan så jag tog bara lite pengar & busskortet. På väg hem kommer tre kontrollanter,ber om våra kort och eftersom jag har åkkort för studenter även om om mitt csn-kort vilket jag då inte har med mig. Oj, jävlar vilken scen dom ställer till med då. Dom skämmer ut mig helt och hållet, skrämmer mig med att kontakta polisen och att hålla mig kvar. 

 
image1036


Jag har aldrig någonsin plankat och nu sitter jag här utan busskort och med en räkning på 1200 kr helt obefogat. Dom kunde ha trott på mig, jag bad dom till och med vänta vid Hornstull och låta mig springa och hämta plånboken. Så äcklig stil också, en av dom stod och flinade & dom fick hela vagnen att lägga sig i. En kille skrek att Marielle var "så jävla otrevlig och dom är ju jätteduktiga som gör sitt jobb". Gör sitt jobb? Eller inte lixom.

Usch, jag är så arg och upprörd så jag ska nog inte skriva mer,heh..Imorgon ska jag iaf åka..förlåt, gå..till något kontor och göra vad jag kan för att slippa den här skiten.

Nu sitter jag & tittar på ev av mina favoritfilmer, "The Life of David Gale". Den går på fyran och är verkligen att rekommendera!

Postat av: Mamma

Tufft Malin!

Men stå på dig!
Du har rätten på din sida!
Håller med om att filmen är jättebra

Kram älskling!

2007-12-10 @ 02:45:27
Postat av: Ally

OMG vilka svin! har dom ens rätt att göra så?

Postat av: estelle

hatar SL

2007-12-27 @ 16:58:34
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback