Tisdag.

Busy day today. Om 40 min har jag tid för slingning & klipp, därefter ska jag rusha iväg för att möta upp mamma för lunch. Vi ska också gå på Astrid Lindgren- utställningen på Kulturhuset vilket ska bli jätteroligt! Älskar verkligen allt som har med henne att göra, hon var sån inspiration (och är såklart fortfarande..)

Efter detta blir det bio + middag med min kära pojkvän som har visat sig vara värsta kocken!

image878 

Postat av: hanna (paroma)

hej hej!jag har inte skrivigt till dig på länge.
jag har också sett hennes utställning på kulturhuset,den var så himla fin tycker jag.
:) kramkram!

2007-08-21 @ 17:02:42
Postat av: Frida & Fabulous

Vilken underbar dag! :) Så himla fin väska!!

Postat av: Karin

här var det ett tag sen jag var in.. hoppas allt är fint med dig! fin outfit:)

2007-08-22 @ 22:29:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback