Hey baby!

En av de sista fina kvällarna ikväll tydligen och vad bättre göra än äta sushi ute i solen. Härligt efter en lång och slitsam dag på jobbet.

Nu har vi även boka biljetter till Gwen Stefanis konsert i Globen den 10 oktober, jag och Kajsa. Jag blev såld på Gwen första gången jag hörde "
Don't speak", köpte Tragic Kingdom (ett av de bästa album jag någonsin köpt) och stod och mimade framför spegeln... . No Doubt var stora idoler för mig, och Gwens solokarriär har ju inte direkt varit fy skam..så det ska bli så roligt att se henne! Underbart med något att se fram emot när hösten närmar sig också...















Postat av: Hanna

åh! massa mys! var jobbar du med! :)

Postat av: PARTYPINGLAN

skulle också vilja se henne=)

2007-08-17 @ 00:31:20
URL: http://partypinglans.blogg.se
Postat av: Malin

Hanna: Jag jobbar på ett serviceboende..:)

2007-08-20 @ 08:45:31
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback