Extrajobb sökes!

Känns som det blir glesare & glesare mellan inläggen men jag har blivit så busy nu på senaste tiden. I lördags var jag med Patrik på stan,käkade middag & hade sen filmkväll. Igår körde vi en riktig pensionärsrunda till Kaknästornet,haha. Sedan åkte vi förbi Lärarhögskolan (som jag börjar på om en vecka- sjukt!) för att kolla vägen och tider. Jättefint var det och jag kan knappt vänta!

Igår åkte jag till Kungstensgatan för att gosa med lillsyrran och skriva ut mitt CV. Känner att jag vill bort från hemmet helt och hållet och skulle ge allt för ett helgjobb i någon klädaffär eller liknande...så eftersom jag har lite lediga dagar den här veckan blir det till att söka sig bort. Någon som har nåt tips kanske?
När jag skulle in på Åhlens och köpa kuvert hittade jag den här tjusiga väskan för halva priset. Mötte upp Marielle som så gulligt bjöd mig på sushi och kilade in i Fynda där jag köpte en "kaffe-kopp-termos". Helt perfekt eftersom jag garanterat inte kommer ha råd med coffee-to-go varje dag jag har tidiga föreläsningar,haha.

image874 image875  
image877 image876


Ikväll kommer Moa & Alejandra hit för att kika på min lägenhet för första gången. Ska blir riktigt trevligt att visa upp den och träffa tjejerna för det var ett tag sen!

Postat av: Ida

Visste inte att vi skulle få henne igår ens! Allt har gått så himla fort...och ja, du måste komma och traffa min lilla gullunge snaaaart!

Postat av: Dress Like a Princess

Snygg väska :)

2007-09-01 @ 16:53:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback