"But there is something left in my head.."

I förmiddags när jag strosade runt i Västermalmsgallerian(köpte en superhärligt lång kofta,se bild) stötte jag ihop med min kära syster som hade håltimme. Vi tog en fika på Thelins och lagom till att hon måste bege sig ringde pappa. Han & co hämtade upp mig för lunch och storhandling. Det gäller ju att vara med och övervaka vad som fyller våra skafferier! Och nu sitter jag här och varvar ner. Familjen ska bort ikväll och jag jobbar ju hela helgen så det blir en minst sagt stillsam afton. Jag ska fixa någon enkel middag och sedan slänga mig på soffan,mumsa lite godis och drömma mig bort till Seattle Grace Hospital.

image590 image591

Världens mysigaste låt just nu:
Micheal Learns to Rock - That's Why You Go Away.

Update: Vad jag älskar Grey's Anatomy! Cristina är übercool, McDreamy & Alex är mums för ögonen och jag avgudar George. Hade jag fått hamna på det sjukhuset skulle jag nog hållt i mina sjuksköterskedrömmar,haha..


Postat av: Sandiebelle

Åååå godis... fin kofta =) åååå thelins e mums

Postat av: Karin

men guud va gott:)

2007-04-21 @ 18:20:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Hanna

så sött! godis! mmm! :)

2007-04-21 @ 19:08:37
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Anonym

Åååh godis! men jag har ätit så himla godis dem senaste dagarna, muuuumms! dumle ååh!

2007-04-22 @ 09:49:50
URL: http://agapi.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback