Turkish week.



Åh,vilken fin dag idag! Lite höstkyligt,men faktiskt kan jag tycka att det är himla mysigt. Dock kanske jag har fått min dos värme :) Jag trodde jag hade stillat mitt shoppingbegär för de kommande året men jag känner hur det börjar klia i fingrarna redan,haha. Hur som helst,vi har fått ihop himla bra saker för himla lite pengar! Annars under veckan red vi på kameler (riktigt kul,men lite läskigt faktiskt...), åkte på mysig "boattrip", bara drack drinkar i solen. Men det roligaste var ändå när vi gick på "turkisk afton". Mat & vin + show med turkisk dans. Och som många vet innefattar turkisk dans magdans. Det fick min käre far prova på då kvinnan drog med sig honom upp på scen. Tröjan rykte & en halvtimmes show inleddes. Jag har nog aldrig i mitt liv skrattat så mycket som jag gjorde då. Jag längtar evigt tills korten kommer,skulle gärna lägga upp dom här. Men har mina aningar om att pappa inte skulle gilla det :)
Dock kan jag ju även tillägga att han fick sig ett gott skratt när den manliga magdansören i princip la sig över mig där jag satt & rullade med magen över hela mig.
Kvällen forstatte med att vi hamnade på en karaokebar & var läskigt nära att ställa upp med sången "
I love
rock and roll
", men tack o lov blev det inte så :) Den här sången kommer 84685-115
dock aldrig klinga så bra i våra öron :)


Jag har haft en fantastiskt vecka,det var längesen jag & pappa gjorde nåt bara han och jag. Många roliga minnen att lägga till & en rätt okej bränna faktiskt :)

I love you,papsen! :)






Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback