Äntligen helg!


Nej,bestämmer jag att nu vill jag ha helg
.
Min hjärna har gått på spinn sen imorse, nu behöver den vila. Det är jäktigt att få ihop tre slutbetyg på två månader,men skam den som ger sig :)
Men skönt med helg nu, och Johanna har varit så snäll & lovat att hjälpa mig slinga håret i dag. Sen imorgon bär det (förhoppningsvis,om jag inte ballar ur) av till frissan.
Ikväll ser jag fram emot att höra
Markus sjunga U2's Pride (In the name of love). Han är ju så bra, och låter lär passa honom perfekt!

Förresten,är det bara jag som ser likheten mellan Markus & Johnny Depp's underbara Edward Scissorhand? :)

Postat av: Debbie

hahaha, aa den likheten är du ensam om att se ;P eller kanske lite.. haha

Postat av: Malin

Haha,liite lika är dom ju allt! :)

2006-10-28 @ 18:01:41
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback