Winter Wonder Land.

Imorse när jag kom hem från gymmet möttes jag av ljuva jultoner. Johanna (jultokigast av alla) hade blivit så sugen på julstämning att hon inte orkade vänta till första advent. Jag är inte så tokig i julen som henne,men en mysigare högtid finns inte. För mig är julen en väldigt massa saker, men viktigast är ändå (hur klyschigt det är låter) att umgås med familjen. Har samlat ihop lite jox som gör julen så härligt "julig":

Bubblare: Röd klänning på julafton! Gärna denna från Jovovich-Hawk eller den här från Alice + Olivia. Eller kanske den här söta ballongklänningen. Eller ..åh, Diane.... Ja,utbudet är inte litet,de finns där...till en budget något över min dessvärre.

Vad gör julen julig för er?


Postat av: camilla

Åh.. Bara av att läsa allt får mig att längta! :)

Malin, jag förstår inte hur du kan hitta alla fina klänninga!

pusss!

2006-11-16 @ 20:12:29
Postat av: Linda

Julen är underbar! Förmodligen den enda högtiden som inte är överskattad i Sverige! :D


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback