Viktig läsning :)

Okej,jag slänger in en liten lista här som paus i pluggandet. Sen kör jag igång på riktigt! Listor är ju bara så roliga att skriva..(att läsa,njae,haha)

Namn: Malin
Kön: Tjej
Ålder: 20
Längd:  ca 170 cm
Smeknamn: Mala,Malisen (pappa & Hanna...)
Hårfärg: Blond,men har börjat få lite brunett-sug.
Ögonfärg: Blåa

Har du någonsin:
Ätit sushi:  Ja. And I love it.
Stått på scen: Jo,ganska ofta som yngre.Nu är det alltmer sällan,haha.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Mjae. Jag har varit "the other woman". Utan min vetskap såklart.
Klättrat på berg: Jo,småberg.
Sett vita huset: Nej.Vad är det för fråga?

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt!
Spets eller satin: Satin.
Svart eller rött: Blandat är bäst,men..jag säger rött för tillfället.
Regn eller snö: Snö.Totalhatar regn.
Rosor eller tusensköna: Roses of course.
Vår eller höst: VÅR!
Matte eller engelska: Engelska. Vad som helst utom matte!

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Hmm.Typ inte,nej.
Vet den om det: -
Vad tittar du på hos en man: Ansikte & överarmar. Viktigast är dock att han har snälla ögon & fint leende!

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja,pappa! :)
Kommit sams med dina föräldrar: Eh..Är jämt sams med mina underbara föräldrar,alla tre:P
Bråkat med en kompis:  Nope.

Gillar du att:
Ge kramar: Jaa,såklart.
Ge massage: Då ska det vara en speciell person! Annars föredrar jag nog att få :P
Gå promenader i regnet: Eh,som jag skrev längre upp: försöker bojkotta regn.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Var på Mallorca med Ida,jobbade & dejtade!
Svär du för mycket: Nej,det hoppas jag inte. Så fult,men visst ploppar det väl ut någon svordom lite då och då...
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkblå jeans.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Living to love you -Sarah Connor. Så fiiin.
Vad är bredvid dig just nu: En vägg med en rosa gardin på.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Allt i ett från IKEA. Bokhylla,lådor,whiteboard osv..
Vad var det sista du åt: Jättegod lax med fetaost.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: När jag vet ska jag meddela...:)
Har du en lavalampa: Nej,skulle aldrig vilja ha heller.
Hur är vädret just nu: Ser inte riktigt,är så mörkt utanför fönsterrutan,hah.Men typ mulet.
Vad gjorde du igår kväll: Såg film med familjen. "Om Sara",rätt konstig film faktiskt...deppig:(
Vem pratade du sist med på telefon: Pratar rätt sällan i telefonen,men det var min tandläkare imorse. Hehe.
Vad gör dig glad: Människor jag tycker om,feel good-filmer,musik,djur & bebisar!
Vart skulle du vilja du åka: Massor avställen. USA,Frankrike & Thailand mest för tillfället.
Vill du ha barn: Ja,självklart!
Vad ska dom heta: Corinne, Ella & Jacob. Blir kommande syskonet en flicka kan jag sno deras pojknamn Oscar annars:)

Fasiken,det här gick fortare än jag hoppats på...back to the books.

Postat av: Estelle

Kul med lista!

Postat av: emma

Rolig lista:)

2006-11-20 @ 20:03:54
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Ally

Haha vi flickor och våra listor... ;)

2006-11-20 @ 21:38:37
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback