The day after.

Efter gårdagen är jag minst sagt mör, blev för mycket drinkar och jag mår allt annat är prima nu.Men så har jag lovat bort mig idag,ska iväg på Cosmonova. Låter ju kanske inte som världens bästa idé när man är bakis,får hoppas jag inte mår allt för illa...Hur som helst,min morfar är i stan och vi ska äta på "vår" resturang efteråt. Kommer kännas märkligt att mormor inte är med,men det måste helt enkelt gå bra. Jag ska köpa på mig en stor cola light flaska och sätta mig på bussen om tjugo min.
Vilket klagoinlägg detta blev, det är ju ändå självförvållat! Lite cola & luft gör nog susen!
Vad ska ni hitta på idag?

Update:
Ja, då har jag lärt mig att baksmälla plus Cosmonova inte är en bra ekvation. Så fort jag satte mig i fåtöljen kände jag hur illamåendet smög sig på. Tio minuter in i föreställningen började fingrarna sticka, blodet lämna ansiktet och kallsvetten rinna.På knaggliga ben var jag tvungen att snabbt komma därifrån till närmsta toalett och frisk luft. Haha. Sjukt. Middagen däremot var så trevlig, god mat och trevligt sällskap i form av familjen!


Postat av: Ida

Jag mår inte direkt prima idag jag heller måste jag få lov att erkänna...

Postat av: tessi

cola light piggar alltid upp ;)

2006-11-26 @ 16:43:02
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Ally

Jag går alltid på Cosmonova med min mormor, värsta traditionen :)

2006-11-26 @ 19:12:39
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Debbie

Uuuusch, hemsk känsla de där :P Jag har jobbat och stått i heeela dagen! Är riktigt trött nu, behöver vila. Men det får jag tid till på... hm, nej..det får jag inte. Attans..

2006-11-26 @ 21:30:04
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Malin

Ida: Haha,nej det förstår jag!
Tessi: Ja,det gör verkligen det!!
Ally: Ja,det är mysigt där. Men idag var det ingen höjdare :)
Debbie: Verkligen! Man frågar sig nästan om det är värt det,att må dåligt en hel dag för att ha kul en kväll..hmm,men jo :) Du verkar ha hektiskt din stackare! Hoppas du får lite tid till dej själv snart!:)

2006-11-26 @ 22:28:19
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback