"Fem personer du möter i himlen"

 
Morgonen skulle ha spenderats i skolsalen men när jag kom dit fick jag veta att min lärare nyss blivit pappa och lektionen var inställd! Så jag traskade vidare till biblioteket och hängde där en stund. Ska nu börja på ett ganska omfattande arbete om "Kvinnan i Kina",så nu har jag lassat upp med material. På väg hem gick jag förbi Freja från Top Model,snygg som vanligt,men åh så mycket snyggare hon hade varit med en lite gladare uppsyn. 
Sen kilade jag förbi Åhlens och bytte ut min bonuscheck mot boken "Fem personer du möter i himlen"av Mitch Albom. Har varit en jobbig höst med mer än ett dödsfall i släkten och jag känner att jag behöver få beröra ämnet lite lättsamt och med humor.



Så nu lunch och sen - back to the books.

Postat av: Ally

Böcker är så underskattade, jag ska börja läsa mer :)

Postat av: mamma

Jag läste den isomras när jag var i Grekland. Faktiskt gnska bra. Men inte favorit.

2006-11-29 @ 17:28:05
Postat av: Lisa

Ååh, vad jag älskar den boken. Den bästa på länge måste jag säga :)

2006-11-29 @ 18:42:29
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Malin

Ally:Visst är dom? Förut somnade jag alltid till teven,men nu läser jag mig till sömns..sover mycket bättre=)
Mamma & Lisa: Ja,den verkar verkligen bra! Ska bli spännande :)

2006-11-29 @ 21:55:57
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback