Day after.

Vilken rolig kväll det blev!
Gick först till Nivå 22,men där var det storbildsteve med VM som vi var måttligt intresserade av..Ett himla liv var det där så det blev en ganska kort visit. Gick vidare till Crazy Horse ( jaja,jag vet,men det är bra att "föra" där) och var där ett tag. Trevliga människor & många knäpp med kameran. Eftersom Max & co tydligen var på Sthlm Kök & bar ville Ida dit (jag är inget big fan av det stället) och det var faktiskt kul! Tack & lov var jag så pass nykter att jag viftade bort kamerakillen x antal gånger. Brukar annars gladeligen posera & ångra mig dagen efter...Men som sagt,en väldigt lyckad kväll!

84685-31

Så vad ska man hitta på idag,lite småbakis & dan? Måste få tag på en sån där "sovmask",har velat ha en sån länge nu speciellt när det ljusnar så tidigt.

                                                            

                                                                              Vart kan de finnas?






Tar väl en promenad,även om det tar emot..


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback