Boys boys boys..

Hittade för nåra dagar sen bild på en gammal kärlek (ja,jag erkänner,jag letade..). Han är sådär snygg så det nästan gör ont vilket gör minnet av honom mer underbart & är antagligen "förlåtelsen"(heh) för att han inte behandlade mig så bra i slutet. Bilden jag såg dock..var det verkligen samma kille? Han såg inte alls ut som jag mindes honom, och tur för mig hade han inte förändrats till det bättre! Antingen hade han gjort en extreme makeover åt fel håll eller så (kan det vara möjligt) har jag äntligen kommit över honom helt och hållet? Bra känns det iaf, så jag tänkte bjussa på lite riktigt ögongodis :)

Boys boys boys..  84685-12  84685-14   84685-15

Nu ska jag hoppa in i duschen & köra hela spakittet med hårinpackning & ansiktsmask & allt vad det heter!                

Postat av: Fredric

jaha ingen bild på mig..? jag är chockerad malin!

2006-06-12 @ 01:08:34

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback