It's just me.

ÄR: Oftast en glad & trevlig tjej!
GER INTRYCK AV ATT VARA: Omtänksam
KAN: Skratta!
BLIR GLAD AV: Min familj,mina vänner,djur(katter)
HAR: Blont hår & blåa ögon.
VILL HA: Vovve,villa,volvo! (Tragiskt I know..)
SKULLE VILJA: Att det blir tisdag snart! 
TYCKER OM ATT
: Shoppa,lyssna på musik, gå ut.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Spendera pengar...?
BRYR MIG OM: Människor jag älskar & djur.
TRIVS MED: Det mesta i mitt liv faktiskt.
KÄNNER OBEHAG INFÖR:
PLANERAR ATT: Komma in på sjuksköterskeutbildningen snart!
BOR: I Vasastan
SKULLE VILJA BO: I Vasastan :)
KLÄR MIG GÄRNA: Flickigt.
ÄTER GÄRNA: Sushiiii!
DRICKER GÄRNA: Vin, cola light.
TRÄNAR: Inte. Pappa har dragit in gym-kortet under sommaren..
TITTAR OFTA PÅ: SATC, DH, Ghost Whisperer mm
LYSSNAR OFTA PÅ: Allt,just nu "Stars are blind"...
LÄSER:  Veckorevyn & Cosmopolitan.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback