Min smink är gone.

ÅH NEJ!

Igår märkte jag att jag inte fått med mig min neccessär från hotellet & nu har jag ringt och tjatat ett antal gånger,men dom har inte fått in den?! Tack & lov var ju inte det min stora sminkväska utan den lilla,men med det allra viktigaste.
Så med andra ord, nu måste jag köpa en ny uppsättning. Och jag har inte råd.

Solpuder-Dior.
Rouge - Dior.
Diorskinflash.
Makeupstore eyegel.
Två Juicy tubes.
Neccessär Face.
Kajalpenna Lancome.

Denna oväntade utgiften kommer svida pretty much i plånboken.

Postat av: Cecilia

Oj! Det var inga lågprisprodukter inte. But hey, det är ju dom dyra som är bäst ;) Jag förstår att det känns jobbigt och irriterande, gah! Men du får tänka positivt; Du behöver och kommer i alla fall att använda grejorna.

Postat av: Malin

Ja,en sanning som är jobbig men..eh,sann :)
Och precis så ska jag försöka tänka :)

2006-08-28 @ 20:01:41
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback