Fed up!

Idag har varit en rätt tröttsam dag; först en tre timmar lång föreläsning och sen ett tre timmar långt seminarie. Men tur är att jag har världens bästa pojkvän som muntrar upp mig med massor av godsaker. Han har köpt kantareller, fläskfile och Cola light och nu står han och lagar middag. Han hade också köpt senaste Veckorevyn och bigaråer som han vet att jag älskar. Skönt också att jag är "ledig" imorgon. Ska nog packa ihop böckerna och sätta mig på något lugnt mysigt kafé hela dagen. Ska jobba hela helgen, men det ska bli rätt kul eftersom det var ett tag sen. Om inte annat att prova igenom alla höstnyheter,haha. En tjej på jobbet har även lagt undan väskan jag har tjatat sönder alla om :)

Fed up från Essie har jag velat prova jättelänge efter alla lovord jag fått höra, och så igår köpte jag det äntligen. Visst var det fint men nja..110:- tycker jag nog inte att det var värt! Något som däremot är värt sina slantar är Ldb:s vitaminserie. Luktar helt fantastiskt av olika blommor och ger en superfräsch känsla efteråt!



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback