Orosmoln.

Jag bara väntade på att det skulle hända. Jag har gått och stressat och oroat mig länge och igår brast det. Jag har alldeles för många orosmoment i mitt liv just nu. Jag har så fruktansvärt mycket att göra och tänka på och jag kan inte göra någonting åt det, jag kan inte få undan det. Så det snurrar runt i mitt huvud och ger mig både humörsvägningar och huvudvärk och allmän deppighet.  Allt hänger ihop och det finns inget att göra eftersom det ena påverkar varandra och vissa av sakerna går inte att få ordning på. Jobb,ekonomi,skola,lägenheten. Jag vill inte utveckla det mer än så här i bloggen, men igår hjälpte Patrik mig att strukturera upp allt, han var verkligen en ängel. Listor som jag kan bocka av, en plan med ekonomin,lägenheten och skolan. Det känns lite bättre idag.


Postat av: Hanna

Åh! Så känns det för mig ibland också. Då är det bra att ha någon som hjälper en! Kram! :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback