Lugn kväll

Ikväll är jag ensam hemma - det händer inte ofta! Saknar min älskling men har passat på att ta hand om mig själv och göra tjejiga saker,haha. Färgat utväxten, legat och läst Chic i badkaret, målat naglarna osv osv :)Nu har sitter jag i min nya mysdress och har börjar även fundera på hur och vad jag ska packa inför London. Vi åker ju på fredag och på torsdag kväll har jag personalmöte så jag måste packa på onsdag! Har läst många bloggar av folk som varit där, det verkar vara "koft-varmt" och soligt - hoppas det håller i sig!

 


Nej,nu har jag kokat té,tänt ljus och kikar på Idol. Sedan blir det nog till att gå upp och läsa, är trött och håller på att läsa en jättebra bok ("Är det någon där?")


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback