Heels.

Den här dagen har varit perfekt hittills och antagligen fortsättningsvis oxå..:) Vi vaknade och åt en mysig frukost i lugn och ro för att sedan åka till Kista centrum. Där blev det lite shopping och lunch. Skorna fanns inte i Kista men vi fick numret till Solna och ringde och la undan dem! Så efter lunchen åkte vi dit och där fick jag köpa dom....helt underbara! Köpte även en klänning till ikväll. Samma som Anna hade i Idol,haha


Det blir inte så ofta jag går ut numera, så när jag nu ska göra det ska jag göra det ordentligt! Lockigt hår, klänning och high heels ( 11 cm).  Tur att min älskling är 1.90,haha. Nu ska vi snart äta middag (lax) och dricka drinkar(hemmagjorda strawberry daiquiri.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback