Tisdag.


Hej hej!
Jobbar hela helgerna och är på prakik hela veckodagarna = en trött Malin! Idag hade vi dock basgruppsdag så jag slutade tolv. Mötte upp min älskling för lunch och sen åkte jag för att hämta upp lillsyrran på dagis. Vi hade en riktigt mysig tjejeftermiddag, var i två parker och lekte i det fina vädret.
En annan rolig sak som hände idag var att en tjej från Veckorevyn kom fram till mig och undrade om jag ville vara med om tycka om en sak i tidningen. Jag tänkte självklart ställa upp tills jag hörde att man skulle fotas också, då avböjde jag. Sånt vågar jag inte,haha :)


Nu är jag hemma igen, i brevlådan låg nya VR och "PS I love you". Så vacker film, men tyvärr blev jag besviken på den för att boken var himmelsk. Den bästa boken jag läst ever så jag hade otroligt höga förväntningar på filmen. Boken jag läser nu påminner om den en aning, nämligen Marian Keys "Är det någon där?". Jättebra!



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback