Party

Superkul igår!




Idag har vi ätit kinabuffé och varit på än så länge lite hemliga ärenden:)
Kan säga som så att det är stora saker på gång...!

Postat av: Anonym

Så fan, lillen var med också :P Du och Patrik får komma och hälsa på här i våran nya lilla lya när allt är klart. Det lär inte dröja allt för länge =D Tihi! Jag har funderingar på att ta hit några roliga människor vid min födelsedag, om allt går som det ska :) Men ni måste helt klart komma och kolla. Kram Malin

Postat av: Anonym

Så lillen var med också :P Du och Patrik får komma och hälsa på här i våran nya lilla lya när allt är klart. Det lär inte dröja allt för länge =D Tihi! Jag har funderingar på att ta hit några roliga människor vid min födelsedag, om allt går som det ska :) Men ni måste helt klart komma och kolla. Kram Malin

2008-11-04 @ 15:33:06
URL: http://sweeti3.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback