Mössa

Idag har jag strosat runt på Söder med Moa som jag träffar alldeles för sällan...Hon hade tömt sin spargris och släpade omkring på 600 kr i mynt, tungt eller vad! Ingen lät henne växla in heller,haha.
Vi åt lunch på String, inget ställe jag varit på innan men helt okej. God sallad iaf!;) Och jag hittade en fin,stor och varm mössa..har köpt alldeles för många mössor men det är ju både praktiskt, snyggt och billigt..så svårt att låta bli!





Nu har jag svarvat om till myskläder och kollar på teve. Och drömmer om ett par skor som jag antagligen inte kommer få..Letade runt idag men dom var slut överallt. Ska kika imorgon i Kista, håll tummarna! De skulle vara perfekta inför utgången imorgon!!

Funderar på att göra mat men är inte alls hungrig...kyckling m basilika och ris hade jag tänkt men vi får se. Kanske blir mackor senare,haha.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback