I'm back on track!

I'm back! Nu har jag fått en skön halvårs paus och nu känner jag mig redo att ge mig in i bloggvärlden igen!

Det här hänt lite sedan sist, Patrik har i stort sett flyttat in och jag har blivit något så vuxet som sambo :) Ett år avklarat på lärarutbildningen och jag har även fått ett nytt extrajobb, ett drömjobb om jag får skryta lite! Varannan helg och hela sommaren jobbar jag i skoaffären DNA. Det finns än så länge bara två DNA-butiker i Stockholm så inte alla vet om denna coola affär. Men goda nyheter är att den ska öppna i SOUK- gallerian i september! :)Totalt livsfarligt men bra personalrabatter,haha.

    
 
Lacosteskorna är så fruktansvärt söta att jag köpt dem i både svart och vitt. Så nätta och sköna att jobba i!

Nej,nu ska jag ner till tvättstugan igen. Patrik har stuckit till jobbet så jag är lite duktig hemmafru nu; har impregnerat skor och min nya skinnjacka, renskrivit hans sommarschema och tvättar. Ska hämta ett paket från HM också, får se om det blir idag eller imorgon.

Så,det får vara nog för den här gången men snart hörs vi igen =)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback