First day.

Då var andra årets studier inlett. Kommer antagligen bli ganska jobbigt, stora lass med litteratur. Har precis stämt träff med en tjej som ska sälja sina begagnade böcker till de två första momenten i kursen. Alltså böcker fram till slutet av oktober. Över 800 kr...begagnat! Så nu tog jag äntligen tag i mina egna dammiga böcker och la ut en annons. Riktigt jobbia utgifter alltså!

Men i övrigt verkar det bra, föreläsningarna låter intressanta och jag ser fram emot VFU då jag ska få träffa sexåringarna jag var med i våras som nu blivit stora ettaluttare,haha.

Så himla gullig min älskling är,han har städat hela lägenheten. Som tack ska jag laga middag, tikka masala med kyckling och ris :)



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback