Csn

Äntligen fredag. En föreläsning på morgonen och sen mötte jag P i stan, vi år lunchbuffe på Pizza Hut- jises vad mätt jag blev! Men gott :)

Jag är fruktansvärt arg på CSN, inte för första gången såklart, men det är klart alla har fått sina studiemedel utom jag. Ringde dit och dom kommer inte förrän nästa vecka antagligen... Så, då är man bankrutt igen. Tur att jag har en generös pojkvän,haha.
Känner mig ganska trött efter veckan, fick inte direkt någon vila förra helgen. Men nu är klänningen(mitt 29 kronorsfynd) på och jag ska ut med min kära syster! Blir nog kul när vi väl kommit igång!

 


Postat av: Hanna

Åh! Jag har med den klänningen. Så söt! Köpte min för ca 249! 29! Vilket fynd! :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback