Hösten är här för att stanna!

Vilken brist på motivation jag har! Eller egentligen inte,men jag är så trött att jag inte orkar göra något direkt. Inte ens två koppar kaffe har hjälpt, det brukar fungera bra som bränsle. Nej,den här dagen känns väldigt oinspirerande. Var i skolan imorse och redovisade en text, men sen dess har jag inte fått så mycket gjort. Det är dessutom kaos i lägenheten så en rejäl storstädning skulle inte sitta fel, men det orkar jag verkligen inte,haha. Nej, nu ska jag snart iväg in och köpa lite nya block och pärmar för att sedan möta upp Marielle för middag på Rimini.  Invigde stövlarna och "höst-väskan" igår, för ja...nu är ju hösten minst sagt här. Tycker i och för sig den är mysig. Mycket vackra färger utomhus, gosiga koftor och är inte hösten en av de mest romantiska årstiderna? 

 

image908image910

 


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback