Mysfredag.

Igår var jättemysigt, älsklingen och jag åkte först till min skola (jag klarade kursen!) och köpte därefter lite picknick som vi tog med till Djurgården. Promenerade runt där och satte oss och fikade. Hösten är verkligen vacker!
Efteråt åkte vi, rätt kalla, hem och drack té & kollade på film.

image997 image998

Jag sov hos min kära mamma igår, mkt trevligt! Imorse tog vi en långpromenad på en och en halv timme och nu sitter jag och längtar efter en varm dusch. Eller kanske till och med ett bad. Är ganska nedkyld och dessutom sugen på lite minispa här hemma...

Ikväll kommer Patrik över, vi ska laga middag och dricka vin. Han har lovat att blanda drinkar också,det ses fram emot,haha. Sedan ska vi gå ut,tänkte vi. Jag har inte varit ute på jättelänge så det ska bli roligt!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback