Mormor.

Idag för ett år sen flög min lilla mormor upp till himlen. Ett helt år av smärtsam saknad och tomhet.
Ett helt år har gått men jag har fortfarande inte förstått. Jag har inte varit i Småland (med undantag begravningen) för att jag inte klarar av att se sanningen. För i min egen lilla värld finns du kvar där i huset, och lagar köttbullar, vattnar blommor och myser omkring. Som om ingenting har hänt och som om allt är som det ska.

Min kära älskade mormor, du försvinner aldrig någonsin. Du finns med mig varje stund,varje sekund.

image954



"nothing left but memories
sorrow and grief, in the air that I breathe
so much pain that I can't hide
I wanna try, but the tears never dry..."

Postat av: a

Mormödrar är väldigt fina människor. =]

2007-10-01 @ 17:38:23
Postat av: Mamma

Fin liten dikt Malin!
Kram

2007-10-01 @ 19:03:52
Postat av: Ida

Fint skrivet gumman!

Postat av: camilla

saknar henne så mycket! :(

2007-10-01 @ 22:21:52

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback