Min dag.

Så har vi kommit igång med andra kursen,den alla säger är den tråkigaste: Kultur & Kulturanalyser. Ja,vad ska jag säga, klassen verkar väl okej, läraren lite förvirrad och litteraturen boring. Haha. Men men,ska nog ta mig igenom den.  

Dagen har mest spenderats drickandes latte.  I förmiddags åkte älsklingen och jag in till stan och myste på ett café och därefter traskade jag vidare till nästa.  Mötte upp min nya grupp för att lära känna varandra lite och prata ihop oss. Vi ska ju jobba tillsammans i tio veckor så det är bra att få fram en trygghet i gruppen. Men det verkar vara vettiga och schyssta människor. Lite kul dock att en kille från klassen under mig i gymnasiet kom i samma grupp som jag,haha.

Nu sitter jag på K-gatan, har ätit middag, lekt med syster och sett Gyrey's Anatomy. 
Imorgon blir det till att läsa kurslitteratur, lika bra att sätta igång och få det gjort känns det som,haha. Sen mot kvällningen ska jag tillbaka hit och sitta barnvakt till lillstumpan.



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback