Glamours smygläsning med syster.

image993 image994
image995 image996


Vilken trevlig kväll! Syster och jag gick en promenad,åt middag och vandrade mot Gallerian och Glamours smygläsning. Massor med tjejer från tidningen, DJ, snackbar med naturgodis och Brämhults juice och 20% off på hela Vero Modas sortiment! Camilla och jag stannade ganska länge, gick runt och kollade, lyssnade när Jonna & Hulda talade om höstens/vinterns trender. Slutade med att syster köpte ett silvrigt jättesnyggt skärp, en vit polo och benvärmare. För min del blev det en grå klänning & grå benvärmare. (..och efter en snabbis på Åhlens, även Kisbys torrschampoo som jag är sjukt nyfiken på).Jag är ju student så det fick räcka så. Dock vi vi hem varsin goodiebag med bland annat örhängen, strumpbyxor,tidningar och lotion från Calvin Klein.

Nu är jag trött,ska lägga mig och läsa Glamour,haha.
Hur som helst, imorgon är det nya tag, då jag ska träffa min vän Moa. Simma & luncha.
Och mot kvällningen ta med min kära pojkvän för att storhandla,haha. Vuxenpoäng eller vad?

Postat av: nataly

jag är avis! :)vill också

Postat av: Anonym

Har du testat Toni & Guys torrshampoo? Det är, enligt mig, betydligt bättre eftersom det är i sprayform och inte pulver - som det du köpt. Betydligt lättare att få snyggt! :-)

2007-10-26 @ 07:35:55

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback