Äntligen är den här!

Vad du är välkommen mina nya lilla rosa älskling! Känns lite ovant med en sån tunn och lätt sak,men det ska jag nog vänja mig vid. Ally McBeal-boxen var efterlängtad den med,ser fram emot många slappardagar framför den!

image965


Usch,håller på att bli sjuk,så nu sitter jag här med min stora kopp fylld med ingefärsté och hoppas på att friskna till lite till ikväll! Kajsa kommer över och äter vid fem och sen går vi (typ två steg) till Globen och GWEN! Ska bli sjukt kul,hon är verkligen grym! Måste ladda kameran...

Men nu ska jag sitta med examinationsarbetet och försöka få lite bukt på det. Linda ringde nyss och var totalförvirrad och tyvärr kunde jag inte hjälpa så mycket,haha..men men,kanske går bättre när man kommer igång!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback