Min mysiga dag.

Idag har varit en otroligt mysig dag. Började med att sova ut, gick upp kl nio och drack kaffe. Satt och skrev på min observariton och har nu kommit halvvägs. Otroligt skönt!
Vid kl ett mötte jag Märta,Jonas & Stina vid Studentpalatset för att arbeta på vårt gemensamma arbeta. Träffade på en gammal klasskompis som jag inte sett sen avslutningen i nian där!

När vi var klara där gick jag till Hanna & Ellen och lekte ett par timmar och åkte därefter mot Fridhemsplan för att möta upp min andra syster. Vi åt middag och sedan bar det av till eventet SoFashion Rookies för att lyssna på trendsnack och äta snittar. Fick med oss en påse med pressmaterial, en stylist guide och annat.
Nu har jag precis kommit hem, gjort te och ska lägga upp fötterna.

image1021





Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback