Cavalli.

Igår var jag och hälsade på förskolan där jag ska ha min VFU. Stort och med många barn,men jag ser verkligen fram emot det även om det inte är dagis jag vill arbeta inom. Tydligen anses det vara viktigt att veta varifrån barnen kommer och hur förskolan arbetar ändå.

Har precis kikat igenom kollektionen Roberto Cavalli for HM, men det var inte något som direkt lockade. Skulle i så fall vara
armbandet eller ringen. Men...nej,inga tidiga köer för min del inte.

Har haft en lugn dag idag, träffade SA på ett fik i Vasastan och planerade vårt arbete . Ska ta en promenad till ICA nu och inhandla lite mjölk, fil och frukt, för ikväll ska jag mysa till det med lasagne och fruktsallad.
Och se Grey's Anatomy.

Update: Ändrade mysplaner - älsklingen kommer! Underbart!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback