Let's waste time.

Jag som hade tänkt vara pigg och utvilad inför en låång dag med shopping,fika och fest! Istället har jag legat och vridit mig av (mens-)smärtor hela natten. Till sist gav jag upp tanken att få sömn och steg upp och åt frukost med Johanna & Fellis som var vakna. Nu ska jag ge mig av ut på stan. Har på mig skjortklänningen jag köpte på julrean men ännu inte har använt,haha. Någon gång ska vara den första! 

image638 image641
 image643  image644

  
Update:
Otur i kärlek - tur i shopping? Jag vet inte, men nog hade jag tur som hittade de rosa Conversen som jag önskade mig på extrapris(?!). Så nu är jag..lycklig. De är både söta,snygga och riktigt sköna!! Även mitt presentkort på MQ utnyttjades på deras "schlager-kampanj" med 20% off. Så en riktigt snygg hängselkjol hänge med hem. Träffade mitt lunchsällskap på Söder och åt foccacia med mozzarella - yummie. Vi drog oss in mot Ringen där jag köpte en rosa tunika som lär användas flitigt över bikinin i sommar! Köpte en till tekopp att använda när min andra favorit (aka baljan) är i disken. Riktigt lyckad shopping så nu är jag glad och på topp inför kvällen! Dock liite trött efter natten så jag ska nog vila en timme nu!

Postat av: Desirée

Va roligt med en lyckad shoppingdag! :) jag shoppade också idag. Ha en trevlig kväll!

Postat av: Hanna

underbart söt, rosa klänning! kram hanna! :)

2007-05-12 @ 20:38:57
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Elin

Snygga converse! ;)

2007-05-17 @ 02:11:21
URL: http://elinsoderstrom.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback