Ett år äldre- och visare?

Åh,vad firad jag har blivit! I onsdags var jag här hemma och blev firad av pappa,Johanna och Fellis. Sång och godis och presenter! Sedan på torsdagmorgon kom de insjungandes med frukost på sängen..så borde man starta varje morgon,haha! Massor av fina grattis-sms/mejl och gratulationer på jobbet håvades in..vad alla är snälla! Efter jobbet åkte jag ut till Aspudden för födelsedagsfirande med andra halvan av familjen. Mamma hade köpt en rosa tårta - så sött! Jag fick dubbla upplagor av två av de tre böcker jag önskat mig,men det ska nog gå att fixa.

image634
image635 image636

Kvällen blir lugn, har mycket spring att göra på stan imorgon. Fick både pengar och två presentkort,så här ska shoppas(och fikas) inför kvällen..och den tredje och sista firningen för i år,haha! Jag ska då ut och festa för första gången som 21-åring! Med min allra finaste Ida som tillägnade mig ett otroligt fin inlägg i sin blogg!

Kvällen kommer därmed tillbringas med läkarna på Seattle Grace Hospital..!


Postat av: Hanna

mmm! sessa tårtan ser underbart god ut! mumma! :)

Postat av: Johanni

åå, tårtan ser riktigt msarrig ut :P

2007-05-13 @ 14:41:27
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: krusee

gott med tårta

2007-05-17 @ 19:50:58
URL: http://krusee.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback