Empty.

Äntligen var helgen över, men inte får jag pusta ut för det. Från och med klockan tolv idag är jag fastande inför en undersökning jag ska göra på sjukhuset imorgon..klockan två! Ska dessutom bälja i mig hur många liter vätska som helst. Min mage kurrar redan, hur sjutton ska detta gå? Haha,jaja, det är bara att köra på och försöka tänka på annat. Jag minns när jag gick i åttan och gjorde samma undersökning. Och jag hade hemkunskapsprov och var tvungen att sitta och läsa i den boken..som var fylld med bilder på mat & godsaker! Haha..det var illa!

Gulliga Ida ringde för att säga att hon tänker på mig imorgon,så sött. Hon får själv gå igenom liknande jobbigheter så hon vet hon...Vi började även halvplanera vår dopklädslar...och lördagens utgång.

"- Ida, jag KAN inte gå dit igen..jag bara kan inte. Får inte!"
"- Nej, jag vet."
"- Jag vill inte..men jag vet att jag kommer vilja då..men du får stoppa mig!!!"
"- Mhm,jaja..ska jag skriva upp oss på gästlistan?"

Haha,vi får väl se vart kvällen leder oss.Först har jag en ganska busy vecka att ta itu med!

Update: Åh,vad jobbigt det var..och åh,vad härligt att det är över! Lite ont i magen fortfarande dock. Läkaren sa att mina tarmar är ovanligt "snirkliga" så han förstod att jag höll på att svimma av smärta sist detta gjordes utan narkos. Men alla är så snälla och tar hand om mig så väl där på sjukhuset. Och när jag kom hem väntade välbehövlig sushi. Så - the pain is over..for this time! :)

Postat av: Maria

hahah så bra personen lyssnade :P

Postat av: Hanna

hoppas din helg varit skön! kram Hanna! :)

2007-05-21 @ 10:07:47
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Karin

bara att dricka på;)

2007-05-21 @ 10:54:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Aaaa han är verkligen sjukt het!! xD allt bra en tisdag som denna?

2007-05-22 @ 09:38:53
URL: http://sannibanni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback