Mitt hem :)

Mitt internet fungerar inte än, men har myskväll med Hanna + Fellis och tänkte passa på att lägga in lite bilder!!! :)

image825 image826 image827
 image828 image829 image830
 image831 image832image833


 


Dagarna har flutit på bra med besök av Daniel från Göteborg, och idag så bokad Ida och jag vår resa til Alanya på onsdag! Bloggen fortsätter så fort jag får internet :) Puss så länge!

Postat av: Schmitten

Så himla himla fint... Men varför har du en boll i fönstret?

2007-07-11 @ 23:20:15
Postat av: Johanna

Åh vad fint du har det! Tycker dock att det är lite tomt utan dig här...hmmm,det får bli desto festligare när du hälsar på eller när vi hälsar på dig :)

2007-07-12 @ 18:53:38
Postat av: Hanna

åh! så fint det se ut! å jag tror jag såg dig igår kanske i sthlm centrum vid hötorget? kul om det var du! kramar/ Hanna! :)

Postat av: Malin

Scmitten: Tack :) Hhah..knäpp du är :P
Johanna: Taack :D Jo,lite tomt är det allt..får hälsa på ofta!
Hanna: Ja,det var nog mig du såg:) Åt lunch med en kompis & bokade resa på Sveavägen! Hihi :)

2007-07-12 @ 23:17:56
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback