Glass i stora lass!

Den här underbart vackra dagen har jag spenderat i gulliga Alejandras sällskap! Vi gjorde ett par korta ärenden och satte oss vid vattnet med varsin stoor glass. Härligt med lite sol efter den här trista veckan,haha.

image836 image837 

Nu kom jag just hem och ska fundera ut någon mat att laga. Det är något helt nytt för mig detta,jag har jämt varit bortskämd med mat på bordet,haha. Den stora utmaningen är inte alltid att laga mat,utan bestämma vad man ska göra!! Det lutar åt potatis med något..fisk kanske?
Det är inte det enda jag funderar på i detta nu, utan Ida kommer över hit om ett par timmar,och jag har som vanligt ingenting att ha på mig.. Vi ska dricka drinkar och skriva den obligatoriska packningslistan. Detta blir vår fjärde resa tillsammans och vi har våra små rutiner,hihi. När vi åkte till Ayia Napa skrev vi listan ett halvår innan, men trots det glömde vi mycket väsentligt (pincett,platt-/locktång,mm) :p Hur som helst ska det bli sjukt kul, på onsdag smäller det! :D



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback